پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل

پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۰۸ فروردين ۰۱ ، ۱۱:۰۱

روز هنرهای نمایشی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل، روز ملی هنر های نمایشی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان اردل در متن پیام ارژنگ بهرامیان ریگکی اینگونه آمده:

به نام فرمانروای اقلیم هنر

 روزملی هنرهای نمایشی، و تقارن آن با رستاخیز طبیعت، دعوت انسان به درنگ در هستی و معنای ژرف زندگی است و برای ما که در جشن نوروز، روح و جسم تازه می‌کنیم همان رخ می‌دهد که هربار و به تکرار در تئاتر به خویش‌یابی، نوزایی و نواندیشی فراخوانده می‌شویم.

تئاتر امکان همیشگی والایی بخشی به روح آدمیان در زمانه‌ای است که ضرورت‌های ناگزیر معنای زندگی را در منفعت‌طلبی‌ها و خود‌محوری‌ها کم‌سو و کمرنگ می‌کند.

عصر ما عصر قربانی شدن زمان است ثانیه‌ها و دقیقه‌هایی که در گردونه‌ غرور و قربانی می‌شوند بی‌آنکه بدانیم که در زمان زیستنی زیبا آفریده می‌شود. در فقدان درنگ ما در زمان حتی ارزش سکوت هم فراموش می‌شود، درست مثل ارزش سکوت در تئاتر، ارزش سکوت در مطالعه کتاب و ارزش سکوت در عصر عصبیت آدم ها. سکوت گاهی سرچشمه‌ اندیشیدن است و گاهی فرصتی برای نگریستن به جهانی که در هیاهو و غوغا گم می‌شود.

این جانب روز هنرهای های نمایشی را به تمامی هنرمندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند و هنر پرورشهرستان تبریک می گویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۸
ارژنگ بهرامیان ریگکی

روز هنرهای نمایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی