پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل

پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین دوره آموزشی و توانمند سازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه به صورت غیرحضوری خبرداد.

به گزارش معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،محمد رضا مسیب زاده  در این باره  اظهار داشت: این دوره که بصورت دو سالانه برگزار می شود، امسال به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در حرم مطهر امام خمینی رحمه الله علیه در قالب ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار می گردد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت های کاری روسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و فراهم شدن زمینه تجربه گردانی بین استان ها است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی قریب به یکهزار نفر شامل روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان و کارشناسان مسئول ادارات قرآن، عترت و نماز استان ها و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش حضور خواهند داشت. 

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی از محضر بهترین و برجسته تربن اساتید به همراه مسئولان عالی رتبه نهادهای فرهنگی کشور دعوت شده تا به عنوان مدرس و استاد مباحث و نکات آموزشی لازم جهت تقویت فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس را برای مخاطبان مطرح نمایند.

مسیب‌زاده افزود: کلاس های آموزشی این دوره از 26 مهرماه آغاز و تا 28 مهرماه در قالب برنامه زمانبندی تعیین شده بصورت زنده در بستر شبکه شاد برای مخاطبان در سراسر کشور پخش می شود و در پایان و پس از برگزاری آزمون برخط برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.

گفتنی است آیین افتتاحیه این دوره آموزشی ساعت 8 صبح روز دوشنبه 26 مهرماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش بصورت زنده و سراسری از شبکه شاد پخش می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی