پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل

پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نشست کارگروه مدیریت فوریت های روانی – اجتماعی دانش آموزان شهرستان اردل با با هدف پیشگیری از مشکلات دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش معاونت پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل،عین اله نصیری اردلی،مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان در این نشست اظهار داشت: امسال با نوع متفاوتی از مشکلات روبرو خواهیم بود و به دلیل اینکه دانش‌آموزان و خانواده‌ها دو سال در قرنطینه خانگی به ‌سر می‌بردند و آموزش‌ها مجازی شده بود، شاهد آسیب‌هایی جدی خواهیم بود و این مساله لزوم اندیشیدین تدابیری در رابطه با کاهش این آسیب‌ها را می‌طلبد و فعالیت مشاوران مدارس و نحوه فعالیت آنها در این ایام بسیار با اهمیت است.

گفتنی است در این نشست مقرر شد اعضای مراکز مشاوره طبق برنامه پیش بینی شده در مدارس حاضرشوند و مشکلات را شناسایی کنند. مدیران مدارس در شبکه شاد توجیه شوند، جلسه ای با مشاوران مدارس برگزار گردد و آموزش های لازم در این خصوص به رابطین مرکز مشاوره داده شود و نشست شورای آموزش‌وپرورش به این امر اختصاص داده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی