پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل

پرورشی‌وتربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"

متن پیام به شرح زیر است.

مقام معظم رهبری:

«فتوحات ما در میادین جنگ، از جمله آزادی خرمشهر با تقوا امکان پذیر شد.»

آزاد سازی خرمشهر را نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی ملی عنوان و اظهار داشت: بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

سوم خرداد یادآور خاطره پایمردی و جانبازی، شهامت و شجاعت و حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر است.

در دفتر افتخارات ملت ایران، حدیث دلاوری و غرورآفرینی رزمندگان رشید اسلام در عملیات بیت المقدس همواره تابناک و درخشان است.

آزادسازی شهر خون و قیام، مرهون ایثار همه کسانی است که مسجد جامع این شهر را به پایگاه مقاومت مردمی تبدیل کردند و با بهره‌مندی از معنویتی وصف ناپذیر تا آخرین نفس، مردانه از شرف و کیان و ناموسشان دفاع کردند.

مردان مردی که به خروشانی اروند و کارون به دریای بزرگ آزادی‌خواهی پیوستند و جلوه های زیبایی از ایمان و اتحاد را به نمایش گذاشتند تا سند عزت و افتخار دیگری در اوراق زمانه ثبت و برای همیشه جاودانه شود.

اینجانب ضمن تبریک سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی به همگان، به ویژه فرهنگیان حاضر در عملیات بیت المقدس، یاد همه شهدای وطن به ویژه شهدای "عملیات بیت المقدس" را گرامی می دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی